Louicans

Lite lagom trött dag på jobb...!!

Kategori:

Just det ja... Det kommer ju en dag dagen efteråt också...;)!!

Idag spenderar jag eftermiddag och kväll på jobbet.. HÄRLIGT...!!!

jag känner mig mör, sliten och halvt döende...;)
Nä, så illa är det inte.;) jag är trots allt hyfsat pigg men det känns i kroppen på något vis...;)

Igår firade vi ut julen hemma hos farfar och Anna!!

Vi fick så mycket fina julklappar och trollen befann sig i himmelriket ;)!!
Super god mat och mätt som en propp full soptunna kändes det ganska skönt att avsluts denna julen!! 5 dagars jul tar på krafterna på både dom stora och små... Grynen var verkligen trötta igår kväll och somnade gott efter ett intensivt Julfirande!!

Stort tack farfar och Anna för en riktigt mysig kväll <3

Nu samlar jag nya krafter med en riktigt god " jula macka"!!

Ikväll är det bönderna på tv:n och jag hoppas att mina ögon håller sig öppna tills dess...!!

Ta hand om dig vännen!

Dagens jag....,

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3050032/images/2012/pic_50db09bce087c35c77352a87.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3050032/images/2012/pic_50db09bce087c35c77352a87.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: