Louicans

heldag med shopping!!

Kategori: Allmänt

Godkväll du fina!!
 
Nu har jag landat i soffan efter en lång och mysig dag :)
 
Lite innan lunch åkte vi till Malmö för shopping.. Jag, Alice, Johan och Malin!! Vince stannade hos moster och sover över där inatt ♥
 
Vi började vår shoppingtur på Zara där min plånbok blev väldigt tömd... två par skor till Alice, ett par döööö fina kängor til vince, kofta till vince, skjorta och kortbyxor till alice, klänning och en jacka..kan hända att det var något till...
Jag hittade inget förutom en super fin klänning som tyvärr var sönder.... Tur trots allt.. annars hade mitt konto nog slagit volter... hahaha!
 
Iväg till Emporia där vi vi startade med en god middag :)
Sedan fortsatte jakten på min perfekta klänning som jag tyvärr aldrig hittade.... Så imorgon får det bli den klänningen som jag handlade för ett tag sedan, men som jag känner är lite för enkel......
 
Jag hittade en hel de ny inkommet till Alice men inget till Vince.... Jag får leta på nätet till honom ;)
Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att emporia är något sådär jätte speciellt.... Jag väljer absolut väla framför emporia...!
 
När vi väl var hemma skulle alla kameler in från sina hagar... Lagom kladdigt och dö mörkt var det...
Sen nu ikväll var jag en runda i stallet igen för att ge dom kvällsmat. Vilken tur att Alice åkte med... Det går ju så mycket fortare då... eller inte.... ;)
 
Nu sover Alice och Johan och jag passar på att njuta framför en film och mumsa på lite gott... Jag hittade riktigt goda ölkorvar i kylen som Johan köpt hos en kötthandlare i malmö... Hoppas han inte tänkt ha dom till något speciellt, för dom smakade väldigt gott och risken är stor att dom alla råkar trilla ner i min mage....!!
 
Hoppas att din söndag varit bra och att du är väl förberedd till morgondagens firande!!
 
Tack fina Malin för en riktigt mysig dag ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: