Louicans

Hej och hå...!!!!

Kategori:

Oj så fort denna dagen gått... Känns som att allt har gått i 190 knyck och lite till...!

Dagen började med skola och stall!! Jag och Alice lämnade vince i plugget och körde sedan till stallet!!
Ut med alla pållarna, mocka och fixa... Vidare till stan för lite skönhet och fix;)!!!

Alice ville visa lite kläder som hon ville ha och sen letade vi efter julklapp till mormor...SVÅRT....!!!

Iväg till skolan och hämta pluttisen och Melvin, till stallet och luncha pållarna och vidare till city gross för middag och gott till kvällens fredags mys!!!

Barnen lekte fint här hemma... glädjes, jublade och var överlyckliga för snön... Dom få flingor som kom....!

Jag förberedde middagen lite dukade och mös med loppan <3

Klockan rusade som vanligt iväg och nu var det dags att fixa till disco killen!! Ooooo vilken känsla det var att lämna prinsen på sitt första riktiga disco!!!
Ja... Det är sant det jag skriver.. Jag fick en klump i mage och en känsla i hjärtat... Stora älskade killen ensam på disco... Han gick stolt in, betalade inträdet och fick en stämpel... <3 gissa själv hur jag kände mig när jag såg lillen försvinna in i " vimlet"

Hemma stod oxkött i ugnen, bakpotatisen bar färdiga och maten kunde strax ätas!! LJUVLIGT är minsann det lilla.. Det smakade galet bra!!
Oxfilen var perfekt i min smak, vitlöks championer är ju bara sååå gott... Avokado sallad med rödlök.. Mumma... Vitlöksbröd och rödvinsås... Ja, du förstår nog....!!!

Till efterrätt gjorde jag pannacotta med färska hallon... ;)

Dags att Hämta hem prinsen från discot..!! 100 kr kvar hade han minsann kvar och med sig hem... Hmm.. Inte mammas gener där inte....;)

Kvällen avslutade vi hela familjen i soffan framför X faktor!!! Synd att Jem fick lämna ...:( Trelleborg levererade och det känns ju kul ;) vi åt lite ostar, grönsaker med dipp och lite annat onyttigt....

Nu sover hela familjen och jag känner att även jag är påväg...

Sov gott !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: