Louicans

Härliga juldagen <3

Kategori:

Godmorgon vackra du!!

Jag känner mig sådär lagom "sleden"...!!
Det tar minsann på krafterna att fira jul, speciellt när man först jobbat hela dagarna från kl. 07,00 på morgonen...!!

Alice vaknade för en stund sedan och kröp ner till mig.. Tack älskade loppan för det...!

Vince sover fortfarande så jag och Alice ska gå ner och förbereda en god frukost och börja kika på alla julklappar <3

Det blåser väldigt friska vindar idag... Jag tänkte rida ut en lång runda men vi får se hur det blir med det... Inget vidare kul i detta rusket... Dagar som denna saknar jag verkligen ridhus. Jag är van att stå uppstallad med ridhus och visst är det såååå mycket bekvämare!!

Ikväll är det PARTY!!! Vi får väl se om det lyckliga party facet lyckas dyka upp, Klackarna hoppar på och outfiten letar sig fram.... Jag har ju haft STORA planer på att gå ut ikväll... Vi får väl se hur det blir med det Tina ;) !!

Nä minsann... Nu ska jag försöka dra mig upp från denna sköna sängen och gå ner och underhålla brasan!!

Önskar dig en härlig juldag med massa mys!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: