Louicans

Godnatt!!

Kategori:

Oj så mycket klockan hunnit bli...

Efter jobbet åkte jag till stallet för att ge alla kameler kvällsmat!!

Väl hemma stod middagen och väntade på mig... Galet att äta middag efter 22.00 men det är ju sååå gott ;) !!

Jag hittar verkligen inget kul att köpa till trollen.... har letar överallt på nätet men det är inget som lockar precis... Har du tips på några roliga barnsidor?!

Imorgon är det äntligen fredag!!! Mamma ska hämta trollen efter skola och dagis <3
Skönt att dom inte behöver vara där för länge....
Jag fick verkligen dåligt samvete innan idag och kände mig som världens sämsta mamma... Inte en enda från vince klass.. Knappt någon överhuvud taget från skolan gick på fritids idag... Varför har inte jag tagit semester....
Detsamma var när jag lämnade Alice.. 3 barn på hela dagis.... Usch så värdelös jag kände mig... Hoppas att busarna haft det bra ändå och att dom hittade på lite extra skoj med dom stackars barn som har föräldrar som jobbar ;)...
..ibland undrar jag faktiskt vad alla föräldrar jobbar med... Lämnar trollen sent och hämtar jätte tidigt... Är alla hemma fruar nu förtiden???

Nä, nu kryper jag minsann ner i mina fina spets påslakan ... Underbart med ren bäddad säng!!
Jag köpte fina spets påslakan för ett tag sedan... Underbara men hemska att stryka...

Sov gott bästa du!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    ...om det är kläder du är på jakt efter till trollen!? Kolla in på Oii.se :))

    Har också renbäddat i dag, men slutat att stryka påslakanen... ;) Hääärlig känsla att krypa ner och känna doften av nytvättat!!
    Sov så gott fina du i dina nya fina påslakan ❤

    Godnattkram ❤

    2012-12-28 | 00:14:19
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se
  • Cessan säger:

    ...Fler tips!! :))

    Luckylittleme.se
    Babyshop.com
    Miinto.se

    Kram!!

    2012-12-28 | 00:17:44
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: