Louicans

Frys och rys....

Kategori:

Hej vännen!

Fy som jag fryser idag.... Jag har faktiskt lite ont i min mage också... Om jag ska erkänna....
Jag håller tummarna för att det inte är mina tarmar som tänker börja spöka... Jag har lyckats vara hyfsat bra ett tag nu och det var ett bra tag sedan jag var inlagd.....

Oj vad jag längtar till helgen.. Det blir masa mys och favorit sällskap ;)
Jag ska unna mig många timmar i stallet, och om jag har tur kommer min fina kusin ner på söndag!!!

Jag måste boka ansiktsbehandling, naglar och massage... Har hört väldigt gott om ett ställe som ska vara riktigt bra på ansiktsbehandling ;)
Jag måste bli bättre på att unna mig själv lite lyx...
Och det värsta av allt är tandläkaren som jag inte hälsat på på vääääldigt väldigt länge.... Jag måste ta mig i kragen och boka en tid...! Även om jag aldrig har haft hål eller problem med mina gaddar så är jag säker på att det kommer bli problem med tiden...!

Ikväll jobbar jag och kvällens middag ska strax serveras!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: