Louicans

Då var det klart <3

Kategori:

Hej min vän!!

Då var loppan färdig opererad.... Usch.... Det var en pärs vill jag lova.... Men nu är det färdigt och vi är uppe på salen igen!
Tydligen så blöder man väldigt olika... En del mycket och andra mindre... Alice var en av dom som blödde mycket...JÄTTE mycket.. Hon vaknade ovanligt fort, venflonen satt fel och droppet gjorde ont... Så det blev rejält med blod och en lite lagom hysterisk loppa som självklart vaknade förtidig...

Men allt gick bra ändå och nu sover prinsessan gott här på avdelningen!! Jag tänkte bege mig ner på stan för att köpa något fint till henne och en bra bok till mig ;)
Johan stannar här med loppan och sedan ska han köra hem till Vince :)

Usch... Det ser minsann kallt ut där ute.... Här är rejält med snö i Ystad!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: