Louicans

Bus i vårt hus!!

Kategori:

Hej min vän!!

Igår var det full rulle här hemma...!

Vince tog med sig kompisen Lukas hem efter skolan och Alice tog med sig saga hem!
Det var minsann fullt ös från början till slut.. HÄRLIGT!!

Det blev många att duka till när middagen skulle serveras och dom små busarna var JÄTTE hungriga ;)!! Grillad kyckling filé med potatis gräddsås, kokta morötter, broccoli och gelé gled lätt ner i trollens små magar!!
Till efterrätt åt vi stora maränger och marsipan grisar... Mums!

Tina kom efter jobb och såklart fick hon också lite middag att bottna med innan allt det goda skulle komma fram....;)

Kvällen tillbringade jag i soffan med Tina och en hel del mumsigt :) det är så underbart med dessa tjejkvällar :) visst behöver man dom... Massa hemlisar och struntprat... !!

Alldeles för sent kom jag i säng... Men det är det värt <3

Kvällen kommer att tillbringas på jobb,men innan det blir det städ och stallet!!!
Jag börjar minsann bli lite förkyld känner jag... Hoppas det enbart är en snabbt förbi rusande förkylning ;)!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: