Louicans

Blir så trött på en del...

Kategori:

Blääää... Haha... Ja, ibland måste man få " kräka" av sig..!!

Vissa personer är ju skogs tokiga... Varför bete sig så illa, låt barnen leka med vem dom vill... Uppskatta dina vänner istället för att kväva dom.. DU äger ingen mer än dig själv, tänk på det!!!
Folk i din närhet orkar inte lyssna på allt skit och " hitte på" snack...
Njut av DITT liv istället för att bli svartsjuk på alla andras...

Ja orden kan bli så många många fler men jag orkar inte sjunka till den nivån som du är på..!!

Uppskatta allt det du har och glöm oss andra runt omkring ;) !!

Så, över till något sååå mycket trevligare :)
Jag har lånat hem en ny sadel till epson... Vi får se om den passar min muskulösa kille.!!! Det är en jätte fin prestige hoppsadel som jag önskar ska ligga perfekt!!! Vi får se imorgon!!

Jag kom hem sent ifrån jobb så nu ska jag försöka släcka dom brun gröna och krypa ner till mitt snarkande <3 !!

Imorgon blir det jobb och sen ska jag provrida sadeln :)

Sov gott fina du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: