Louicans

Äntligen!!!

Kategori:

Hej vackra du!!

Äntligen verkar bloggen funka igen...!!

Jag tillbringar kvällen på jobb :)

Imorse åkte jag och mamsen till landäng för lite shopping :) jag handlade en ny säkerhetsväst, en riktigt snygg en sådan från pikeur:) av mamsen fick jag en ny super fin ridhjälm... <3

Sen handlade mamma julklappar till Lill loppan :) jag vet en snäcka som kommer bli överlycklig när tomten kommer :)!!

Idag är en sådan dag som jag känner mig riktigt lycklig!! Jag har verkligen ALLT... Egentligen finns det inget... Nä verkligen INGET som jag saknar!! Två små underbara trollungar, en " man" som istort sätt gör allt för mig, en underbar familj, släkt och vänner.... Alla i min närhet ställer upp så otroligt mycket för mig.. Tack underbara för att ni finns i min närhet. Vad skulle jag gjort utan dig <3

Nu ska jag strax sluta och sedan blir det en runda till solen :) behöver lite färg på kroppen nu när jag snart ska visa mig i bikini... Usch hemska tanke... Haha!!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: