Louicans

Vilken helg!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!!
 
Vilken helg vi har haft jag och Johan tillsammans med UNDERBARA vänner!!!
 
I fredags var det dag 1 av 2..!! PARTY!! Dagen började med marknad shopping och skola!! 
 
När jag hämtade vince från skolan var det en glad och lycklig kille som kom springandes <3 dom har haft OS vecka i skolan och i fredags var det avslutning!! Alla barnen fick fina diplom och vince visade STOLT upp sitt!!
 
Under eftermiddagen var det dags för lämning till farfar och mormor!! Alice var så lycklig att få sova hos mormor 2 nätter!!! Det var med glada steg hon studsade iväg till mormors bil!! 
 
Vince lämnades till farfar och lyckan var enorm även där!! Trollen har blivit ordentligt bortskämda med massa nya saker, karuseller, godis och bus! Vince har busat med favoriten spigge och fått precis allt han velat..!!
 
Fredagskväll firades hemma hos Malin!! Där var massa trevliga vänner, mycket gott snacks och lagom mycket god dricka...!!! Alla var på bästa party humör och livet var verkligen på topp!!! Vi dansade och njöt av förfesten innan det drog igång på riktigt!!! Öltältet och perikles... GALET skoj!! Enormt mycket folk och mysig trängsel på dansgolvet!! 
Tyvärr slutade kvällen lite trist.. Jag föll riktigt illa.. En kille puttade mig så att jag olyckligt vis trillade in i en stolpe och slog hela ryggraden, sen föll jag i marken och blev liggandes där tills jag fick hjälp upp.. En lååång historia kort... Kvällen slutade bra trots allt och jag och Johan tog taxi hem lite efter 01.00...!!
 
Lördag morgon... Jag vet inte när jag haft så ont i min rygg tidigare... Jag kunde knappt resa mig, svårt att sitta och ligga på rygg är ju inte att diskutera bara...
 
Jag tog mig upp på den svarta stål hingsten och cyklade till jobb...!! Dagen gick bra, men värken fanns kvar... 
Under eftermiddagen blev det värre, men värktabletter och lite vila... Det väntades ju partaj på kvällen!!
 
Efter jobb var det dags att fixa kvällens outfit!! Jag gick till Bella som hjälpte en handikappad party pingla med håret..;)
 
Kl. 18.00 blev vi hämtade av Daniel!! Vi handlade med oss mat till alla kvällens gäster och sen var festen igång!!! Tina hade gjort super goda tilltugg..!! Den där osten var GUDOMLIG!!!
 
Jag tog det vääääldigt lugnt.. Två cider och lite bailys, sen var jag super nöjd!! Vi hade en   SUPER lyckad kväll med massa dans härligt snack och bäst av allt..SÄLLSLAPET!!
 
Taxi ner till stan och öltältet nästa!!! Om jag inte tappat mina semester kilo nu under dessa dagarna blir jag förvånad... Så mycket jag har dansat!!! UNDERBART!!
Kvällen/ natten fortsatte på kristall och ännu mer dans väntade! Lagom med folk och bra musik..;)
Vi gick ner till macken där vi avslutade  med korv och Ramlösa!!!! Vi delade taxi med Tina och Daniel och sedan kallade sängen!!! 
 
Idag är jag på jobb... Mitt gamla jobb... Något har strulat till sig med mitt schema så jag var tvungen att jobba i helgen... Imorgon börjar jag på mitt nya jobb!! Känns super bra!! Tyvärr har jag fortfarande väldigt ont i min rygg.. Vi får se vad läkaren säger imorgon...!!
 
Hoppas att du haft en super bra helg och att din söndag blir lugn och skön!!
 
Nu saknar jag våra små busar enormt mycket... Längtar så tills jag får träffa dom!!
 
<3 tack underbara vänner för en helt otrolig helg.. Ni är BÄST <3
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: