Louicans

Söndags mys!!

Kategori: Allmänt

Här är det söndags mys för fulla munnar..;) 
 
Johan körde och handlade massa med godis till oss och överraskade mig med en STOR skål med mitt favorit godis!!! Snacka om att käkarna går för fullt..!! Haha!!
 
Trollen sover och vi tittar på tv :) jag försöker att ligga skönt i soffan, men lyckas inte jätte bra... Tycker verkligen synd om mig själv och min rygg...!!
 
Jag har mycket fjärilar i magen inför nystarten imorgon... !!! Det känns jätte märkligt att ha lämnat 12 år region Skåne bakom sig..det är över..FINITO!!! Undra hur bra jag kommer sova inatt...
 
Semestern är slut för denna gången och imorgon är det verklighet för hela familjen!! Tänk att nästan sex hela veckor kan försvinna så fort... Var tar tiden vägen??!! Vi har haft en underbar sommar och tillbringat många soliga dagar på stranden, umgåtts med bästa vänner och njutit av varje dag!! 
 
Nu blir det andra bullar, och eftersom semestern snart är slut så är det slut med alla dessa myskvällar med godis och allt annat gott... Nu får det minsann bli nyttigare   intag som åker in i foder luckan..;) 
 
Hoppas att du får en härlig kväll min vän!!
 
Skänk mig gärna en tanke vid 14.00 imorgon då mitt nya arbete börjar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: