Louicans

Sol och bad!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!
 
Idag är det varmt!!! HÄRLIGT!!! Vi har varit och handlat mat och gjort lite ärende på morgonen! Nu är det bad och sol som gäller ett tag :)  
 
Lite senare idag kommer mina föräldrar kommer på middag idag!! Jag tänkte bjuda på en lite enkel tre rätters :) 
Mamma och pappa ska följa med till stallet idag!! Alice vill visa så duktig hon blivit!! ( min plan är då att Johan börjar med middagen...;) ) 
 
Jag tänkte minsann komma iform igen... Två kilo + på vågen..!!!  Men är det semester så är det!!!! God mat, gott vin, härliga drinkar och massa onyttigt..!! Det är värt dom kilona!!! Ikväll blir det en lång pw!!! 
 
Nu ska jag hoppa i bubblet... Lär ju inte bli svalare precis... 40 grader står den på!! 
 
Hoppas att du får en härlig dag i värmen!! Imorgon börjar nedräkningen på min semester...  Känns TUNGT..!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: