Louicans

Soffmys!!!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!!
 
Hoppas att du haft en riktigt härlig dag och en bra start på den nya veckan!! Snart är hösten här... Den står och väntar runt hörnet.... Hösten kan vara riktigt mysig och väldigt vacker!! Hoppas att det blir en lång sensommar och en lång höst... Jag är ingen vinter människa.... 2 veckor vinter räcker mer än väl för mig.  Två veckor med snö..!! 
 
Jag har funderar lite på vilka vinter kläder jag ska satsa på till trollen i år.. !! Det lutar åt molo :) jag var väldigt nöjd med vince kläder i vintras!!! Om jag har tur kan Alice ha vince molo kläder... Vi får se:) alice hade reima kläder förra vintern och dom är också super bra, men jag gillar nog molo bättre!!
 
Nu sitter vi i soffan framför en film! Mina ögon är trötta och jag tror att dom strax slår igen för ikväll!!
 
Sov gott vännen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: