Louicans

Skolstart!!

Kategori: Allmänt

Hej vackraste!!!
 
STOR dag idag...SKOLA!! 
Upp tidigt i morse när klockan ringde... Fy, är det så det kändes att stiga upp tidigt....vince var ganska svår art få upp ur sängen... Men upp kom han och en halv macka åt han ;) 
Mamma kom kl 08.00 för att passa loppan! 
 
Det gick bra i skolan :) dom vad över 60 elever i förskoleklassen... Fröknarna ville att alla föräldrar skulle gå meddetsamma, men jag stannade med prinsen en stund...!! Fina lokaler var det, nästan helt nytt!!! Jag vet inte vilken fröken han fick... Så länge fick jag inte stanna...!! Men han blev gul grupp vilket alla hans vänner också blev : ) jag hämta honom när skolan slutar 12.30!! Då har dom ätit lunch i MATSALEN...!!!
 
Bu har jag och Alice semester!!! Hon badar för fullt och jag ligger i solsängen!!! INGET regn här inte.. ;) det är super varmt och blå himmel.. Kan ana några moln, men dom håller sig nog på avstånd!!! 
 
Hoppas att du får en härlig dag och en riktigt bra start på den nya veckan!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: