Louicans

Nya skylanders... LYCKA!!!

Kategori: Allmänt

Nu är det paus i soffan..;) jag har vikt plagg efter plagg... Hängt in Alice klänningar och sorterat ALL tvätt... Hur kan vi ha så galet mycket kläder.. Var kommer alla dessa plagg ifrån...!!! Maskinen snurrar för fullt och jag pausar en stund i soffan med Alice!!
 
Vince spelar Wii där uppe.. Lyckan var STOR när han kom hem från skolan:) hans gudfar var och lämnade flera nya skylanders till honom i morse som så fint stod och väntade på honom på bordet där uppe!! Nu är vince inne i spel världen någon timme..!!! Haha!!! Stort tack gudfar!!!
 
Jag har hittat allt till fotbolls träningen förutom benskydden....
.. Jag har ett tag på mig att leta.. Annars får det bli en tur till intersport...!!! Alice och jag ska till stallet sen.. Tror faktiskt att vi åker innan killarna s kan vi möta upp dom på spel planen sen.. ;) !!
 
Nu ska jag vila ögonen en stund...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: