Louicans

Njuter!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!!
 
Usch... Fick så otroligt ont i magen och en dålig känsla när jag hämtat vince i dag... I bilen berättar han att han varit ledsen i skolan eftersom en kille puttat honom hårt rakt in i en stolpe... Jag VET att det händer saker på skolgården och att barn både busar, slåss och är elaka lika väl som dom kan vara bästa vänner... MEN han har haft det så jobbigt på dagis och jag är så rädd att han ska fara illa i skolan...
 
Jag blir så orolig för min lilla plutt.. Hoppas verkligen att det var en sak som "bara hände"... Ingen ska behöva gå igenom detta som vince gjort på dagis... 
 
Jag äter lunch i solen!! Johan kom hem för en stund sedan och gjorde en god lunch!!!malin cyklade hem med en trött prins!! Vi har haft en mysig stund i solen <3
 
Alice ska vila strax ;) märker på henne att hon börjar bli trött...!!
 
Jag hoppas att mina kläder och skor hinner komma till imorgon... Har hört att Nelly haft väldiga problem med sina leveranser, så det förvånar mig INTE om kag inte får mina kläder...!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: