Louicans

Nähä...

Kategori: Allmänt

Jag har försökt att vila nu ett tag... Men det går INTE..!! Johan han snarkar för fullt.. Han lyckas ju alltid kunna somna...!!
 
Jag ska strax börja fixa till mig inför kvällens partaj!! Eftersom jag konstigt nog glömde min älskade FINA ghd plattång i stugan på high chaparral..( förstår verkligen inte hur..) men iallafall.. Så har jag ju bara Alice rosa lilla mini plattång..! Den funkar super till luggen... Men det tar ju evigheter att platta mitt hår med den... Så Bella tar med sin plattång till mig så att jag kan fixa till kalufsen!!!
 
Alice vilar middag och vince tittar på tv!! Jag har egentid framfsprallig speglar i hela huset!!! Man måste ju se i alla vinklar ;)! 
 
Funderar på att ta kilklackar idag..! Enklare att gå på kullersten med dom..!!
 
Nu ska kag börja med sminket..!! Det krävs ju en del för att bli vacker...!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: