Louicans

Nagel fix....!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!
 
Nu är vi hemma efter världens bästa söndag!!!
 
Jag och Tina körde ner och hyrde flera filmer och köpte ett par kilo lösgodis!! Sen placerade vi dom 4 nybadade små trollen i sovrummet framför sin film!! Snacka om nöjda små busar som låg på en lång rad och mös i sängen<3
 
Vi mös ihop oss i soffan med filtar, tända ljus och en Bamse STOR godisskål!!! Vi hyrde dom första delarna av Liza marklunds filmer...;) så nu har vi lite filmkvällar framför oss ;) !! Filmen idag var bra, speciellt i slutet..!!!
 
Tina fick fixat mina naglar också..;) dom börjar minsann bli riktigt långa och fina nu :) jag ska " förstärka " dom tänkte jag!! ... Får slå nagel byggaren en pling i veckan :) !!
 
Bu sover alla mina älsklingar och jag ska kolla in hotellen i Paris.. :) tänkte boka en liten tripp till mig och Johan nu i september!!! 3 nätter med god mat, gott vin och shopping med mitt <3.... UNDERBART!!!
 
Sov gott kära du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: