Louicans

Mitt i natten!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Jag har verkligen inte hunnit skriva här idag...
 
Min dag var varit full med liv och rörelse sedan jag klev ur sängen :)
 
Min fina kusin och hennes små troll och mamma kom till oss i morse! Vi har haft en underbar dag med massa bus och lek <3 
Jag gjorde en riktigt smarrig pastasallad till lunch och till efterrätt blev det goda nöt och kola tårtor med hallon och grädde..LJUVLIGT!!!
 
Det har varit super fint väder hela dagen så vi tog en promenad till stranden så att barnen fick busat och badat! Barnen älskar att vara på stranden och dom hade super skoj!! Det var verkligen jätte kul att träffa er idag och det bästa är att vi ses snart igen <3
 
Nät familjen från " landet" lämnade oss så började jag med middagen och dukningen!! Bästa Sofie kom och åt middag hos oss ikväll!! Barnen ÄLSKAR verkligen min "lille" Sofie som nu har blivit så STOR<3 vi åt en god middag och drack lite gott vin till det ;) ikväll serverade jag kycklingfilé med en gräddsås och rosen peppar,schalottenlök,  purjolök till detta var det Idaho potatis, sallad och vitlöks bröd!! Efterrätten dukades upp i soffan... Choklad fondue med massa massa gott till ;) givetvis blev det lite godis och några chips!!! 
 
Mitt i efterrätten dök nästa pingla upp... finaste lina!!! Vi tjejer hade en riktigt mysig kväll!! Det blev inte så mycket prat eftersom munnen ständigt var full med choklad doppade jordgubbar och ananas ;)
 
Jag och trollen har haft en helt UNDERBAR dag tillsammans med dessa underbara människor<3
 
Jag är lyckligt lottad som har så mycket fina människor i min närhet <3
 
Nu kallar minsann sängen... En ny härlig dag väntar på oss imorgon!!
 
Sov gott finaste!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: