Louicans

Mamma hjärta!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Idag kändes det ordentligt i mitt mamma hjärta..  Vince sprang glatt in på skolan och jag och Alice följde med bakom. Fröken frågade om vi ville stanna en stund, men vince ville att vi skulle gå..- mamma, jag klarar mig <3 pluttis..!!! 
 
Nu sitter vi i smyge och myser!!! Vi har ätit en god frukost hos lina! Alice leker och vi njuter i soffan på altanen!!!
 
Lina är på jakt efter en frissa.. Hon vill tvunget klippas sig IDAG!!! Lycka till darling... ;) 
I eftermiddag blir det shopping!! Längtar så... Vad är bättre än en tjej kväll på stan med en underbar vän <3
 
Önskar dig en underbar dag!!

Kommentarer

  • Syster säger:

    Jag vill också shoppa och spendera dagen med min syster! Saknar dig!

    2012-08-21 | 10:04:08
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se

Kommentera inlägget här: