Louicans

Lycka, oro och 1000 tankar...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!
 
Dagen är här nu.. MÅNDAG... Samtidigt som jag känner en stor lycka, är jag så orolig, nervös och har 1000 tankar... Jag vet att jag kommer bli väl omhändertagen av den bästa.. Hans :) !! Bara tanken på att kliva in i personal rummet gör mig spattig... Haha!! Hur ska man bete sig... ;)!!!
 
Idag var första dagen på dagis för Alice utan Vince!!! 6 veckors ledighet har nog skapat saknad av fröknar och vänner!! Det var en lycklig prinsessa som jag lämnade i morse!! Givetvis hade hon läppglanset med sig...;)
 
Vince tyckte också det var kul att återgå till skolan efter helgen!! Det var minsann knappt att han hade tid att pussa hejdå till mamma... <3
 
Jag funderar på att beställa en Gynning tavla!!! ( är jag RIKTIGT smart önskar jag mig den i present....;) ) jag vet inte riktigt vilken jag vill ha bara... Tänk att det är sååå länge sedan jag fyllde år.. Snart 1 år sedan...Min STORA lyckade fest som jag planerade i minsta detalj så länge!!!!
 
Innan jobbet idag ska jag ner en snabb runda på stan... Jag såg en super fin klänning som jag måste prova ;) vince behöver inneskor och gympaskor också... Jag får se vad jag hittar!!!
 
I eftermiddag.. 15.30 ska vince simma.. Nu simmar han i den " sista" gruppen och då är det träning flera gånger i veckan!!! Förstår inte riktigt hur alla föräldrar hinner med att lämna barnen till 15.30... Det är ju den vanligaste tiden på dagen som man spenderar på jobb...! Som tur ör slutar Johan tidigt :) 
 
Nästa vecka har vi en liten tripp inbokad;) ska bli så mysigt att åka iväg och spendera två dagar med härliga vänner!!!
 
Önskar dig en underbar dag i solen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: