Louicans

Lång härlig dag!!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!!
 
Nu ligger jag i sängen efter en lång och härlig dag med strålande väder och underbart sällskap!!
 
Vi startade dagen med en god lunch!! Trollen lekte och busade och vi fick pratar av oss lite!!
Vi tog en tur till smyge för glass och shopping..;) ibland hittar man minsann där man MINST anar.... Jag vet alla inrednings ställen...!!! Sen åkte vi hem så att Alice kunde byta om till ridkläder!! Stallet nästa...!!! Det blev lite hoppning idag!! Loppan var super duktig!! <3 Robin red lite också och sen avslutade dom med en skritt runda tillsammans!!! 
Det bubblade upp massa minnen när jag och Jenny red tillsammans..!!! Gud så kul vi haft under alla dessa år!! Vi red i full gallop över fälten... Hon fram och jag satt bakom henne med händerna runt hennes midja!! Galet kul och fruktansvärt osmarta i MÅNGA lägen...!!! 
 
När vi kom hem fixade jag och Johan en god middag till oss!!! Underbart bär gästerna uppskattar maten och äter 3...4 portioner!!!! HÄRLIGT!!! Till efterrätt gjorde jag en äpplekaka med kanel och pärlsocker!! vaniljsås till det och det smakade ljuvligt!!! 
Kvällen avslutades såklart med en del gott...!! Trollen tittade på film och vi passade på att snacka lite till!!! 
Vi har haft en toppen dag som sprang iväg alldeles för fort...!!!
 
Nu har kag precis knaprat på lite choklad... Perfekt att avsluta kvällen med!!! Tror att jag kommer sova super bra tack vare det...;)
 
Imorgon vaknar vi till sista dagen i frihet...!!! Den ska avnjutas på bästa sätt!!!
 
Sov gott fina!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: