Louicans

Kex, ost och mys!!

Kategori:

Jag vet att jag sagt det förr... MEN jag blir så jäkla ARG på blogg.se... Varför kan jag inte lägga upp bilder.. jag har jätte många bilder som jag så gärna vill visa er!!!

Hoppas att jag får lite tid över i helgen.. Då blir det en rejäl bildbomd...!!!! :)

Nu är det sådär galet varmt i trädgården igen!!!! Alice städar sin lekstuga och vince leker!! Han har haft en bra dag i skolan!! Han förstår inte riktigt varför man måste gå till skolan varje dag... Fast att jag är ledig..!!!
Tro det eller ej.. Jag orkar inte sola idag... Jag sitter såklart i solen men jag ligger inte i solstolen iklädd bikini...!!!

Vi myser med kex goda ostar och saft..Mumsigt värre..!!!!


Nu kommer strax Johan hem!!! Familjen samlad igen <3

Nu hör jag bilen på uppfarten!!!

Kram till dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: