Louicans

Jäkla regn...

Kategori: Allmänt

Hej min vän!!!
 
Imorse studsade jag nästan upp från sängen...!! Snacka om blixtar och dunder...trollen var inte så svåra att få upp ur sängen idag... Dom somnade ju tidigt igår..;)
 
Herre Gud så mycket regn det var på vägen när vi körde till skolan..,GALET mycket.... Jag hade tur att Alice tog med sig sitt söta lilla Hello Kitty  paraflax i bilen...!!
 
Nu är pluttis i skolan och han var så lycklig när jag lämnade honom!! Jag och Alice har ätit en god lyx frukost med nybakade bullar och wienerbröd.. MUMS!!
 
Nu skiner solen här igen och det är riktigt varmt och skönt ute!! Idag tänkte jag ta tag i all den rena tvätten och vika in... Jag har så mycket kläder här att jag vet inte var jag ska göra av allt... Haha!!! Barn loppis kanske...;)!!!
 
Hoppas att du får en super bra dag!!
 
Jag måste leta upp vinces fotbolls kläder... Ikväll är det träning ;)!!

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Himmelen bara öppnade sig! Jag var ett antal meter från skolan... Blev genomblöt! Var har man gummistövlarna när man behöver dem som mest!? ;)
    Visst samlar man på sig en massa kläder... Speciellt från barnen. Fick veta att det är loppis i Östervångsparken den 1 september 9-13. Kanske man skulle masa sig dit!?

    Ha en underbar dag!
    Kram <3

    2012-08-22 | 10:36:51

Kommentera inlägget här: