Louicans

Härliga fredag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon min fina vän!!
 
Hoppas att du vaknat till en alldeles speciell fredag!!! 
 
Solen skiner och det är FREDAG!!!! Det är jätte härligt ute, hoppas att det blir bra väder idag!!!
 
Alice packar för fullt..!! Hon har själv bestämmer kläder! Jag har bestämmer lite och hon lite.. Bäst är nog det... Haha!! Hon ser så mycket fram emot att sova hos mormor och lille morfar!!
 
Vince är lite svår startad idag...men det är ju fredag så det är säkert det...;) 
 
Jag och Alice ska nog ta oss ner till stan och Mikaeli festen!!!  Vi tar nig bussen.... Har inte åkt buss på evigheter... Haha!!!! Malin ska också med så det blir en mysig dag på stan <3
 
Nu ska jag skynda på min prins...!!
 
Önskar dig en härlig dag!! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: