Louicans

Gynning <3

Kategori: Allmänt

Hemma efter en dag på stan :) Alice, jag och mamma har haft en mysig dag på stan!! Jag hittade gummistövlar till vince som perfekt till hans regnkläder!! Alice fick två par skor. Ett par stövlar och ett par DR Martens ;) jag fick också inhandlat DR martens...!!! Sen blev det en fin poncho till mig, stickad klänning, skjorta till vince, kjol, väst och strumpor till loppan!! Tack bästa mamma för en härlig dag..Du är bäst <3!!!
 
Nu har jag beställt min fina Gynning tavla!!! ( present till mig...!!!!) tror att den kommer bli riktigt fin på väggen bredvid den andra super fina som hänger där redan!!!
 
http://gynningshop.ekvist.se/Product.aspx?ProdNo=CG012
 
Nu blir det fika :) kanelbullarna är i ugnen och det luktar ljuvligt ;)!!
 
Hoppas att du får en underbar dag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: