Louicans

Glader!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Hoppas att du haft en bra dag och att du mår toppen bra!!
 
Själv har jag det fint :) det har varit en bra dag på jobb med massa skratt och nya lärorika händelser!! Jag är på rätt plats ;)!!
 
Påväg hem körde jag och hämtade mina nya kläder och skor!! Två blusar, en klänning och så skorna!! Allt blev super!! Klänningen är TIGHT.. Men snart sitter den säkert 100... Mycket keso nu vet du... Haha!!!
 
Vi ska börja med middagen strax!! Idag blir det hel lax fylld med grönsaker i ugnen, potatis och sås till det.. GUDOMLIGT gott!!
 
Vince ska på fotbollsträning ikväll!! Vi åker med hela familjen och tittar!!
 
Imorgon är det kick off på jobb!! Det ska bli trevligt ;) hoppas på fint väder och sol!!!
 
Jag tror kag får ta ett litet tag här hemma sen... Känns som att här är en ANING rörigt... Jag tåler inte röra och stök... 
 
Ha en toppen dag fina!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: