Louicans

Frulle i solen!!!

Kategori: Allmänt

Så underbart!!! Alice och jag äter frukost i solen och njuter!! Snart kommer Malin och gör oss sällskap :)
 
Det gick bra att lämna prinsen idag :) han visade STOLT upp sina lösa tänder...SÖTIS!!
 
Nu börjar det närma sig... Nytt jobb på måndag...!!! Jag har många funderingar såklart.. Men valet jag gjort är rätt och allt känns super bra!! :) 
 
Imorgon är det PARTAJ!!! Alice ska till mormor och vince ska till Anna och farfar!!! Han ser så mycket fram emot att sova hos farfar!!! Han ska passa papegojorna och mysa med favoriten farfar!! 
 
Nu ska jag mumsa på nybakade kanelbullar..!! Snart är semestern slut och då får det minsann bli lite bättre matvanor för min del...!!! 
 
Önskar dig en ljuvlig dag!!
 
<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: