Louicans

Ett härligt bad....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!!
 
Min mobil klarade inte trycket igår och dog halvvägs... Därför har jag inte kunnat skriva!!!
 
Vi hade en underbar kväll igår i smyge!!! Lina hade gjort en god tre rätters som satt precis där den skulle... ;) sen blev det såklart snacks efter det!!!
 
Vi satt ute hela kvällen inlindade i filtar och mös!!! Trollen badade, lekte och tittade på film<3 
 
Det är härligt när man kan sitta ute långt in på kvällen, sommar känsla!!!
 
Tack finaste för en härlig kväll!
 
Nu ligger jag i ett varmt härligt bad!!! Jag har förberett kvällens middag och Johan är iväg och inhandlar den blivande 3 rätters menyn ;) 
Jag har dukat och fixat lite här hemma!!
 
Om en liten stund kommer besök från Alstad hit, så jag får snabba mig här i plurret ;) !!
 
 
Hoppas att du får en mysig fredag och att du liksom jag delar den i underbart sällskap <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: