Louicans

Ensam kväll!!!

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!
 
Här sitter jag helt ensam.. Ovanligt och en märklig känsla...! Trollen sover och likaså Johan!! Vince hade svårt att somna ikväll... Tusen frågor och massa vridande och vändande i sängen... Pluttis <3
 
Vi har haft en härlig dag!! Mamma och pappa kom i eftermiddags! Vi fikade först och sen åkte vi till stallet..!! GALET varmt var det... Alice red en snabbis på 30 min. Det gick inte att rida längre pga värmen!! Hon var stolt som en tupp när hon visade mormor och morfar när hon hoppade!! Vince red också, men han tycker inte lika mycket om att hoppa...! Han tycker mer om att rida ut och sitta och njuta!!!
 
När vi kom hem åt vi Ostfondue...Mumsigt!! Köttet låg på grillen medan vi åt osten och potatisen rostades i ugnen!!Till efterrätt blev det jordgubbs paj med grädde och vaniljsås!!!
 
Barnen och morfar hade bubbel party och sedan fick mormor duscha dom små trollen och förbereda för nattning!!  Mormors små änglar <3
 
Nu har jag bäddat ner mig i soffan framför en spännande film och med en godisskål som bara är MIN!!!! ( nä... Det blev ingen pw ikväll....) 
 
Mamma kommer hit imorgon bittig och passar Lill loppan så att jag kan gå med vince till skolan!!
 
Hoppas att din dag har varit bra!! Visst är det underbart med sol och värme!! Imorgon har dom lovat regn... Vi får väl se hur det blir med den saken...!!!
 
Sov gott vännen!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: