Louicans

En tur i regnet!!

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!
 
Hoppas att din dag varit riktigt bra!!
 
Själv är jag helt slut i huvudet efter en ny dag med flera nya nya intryck... Jag har haft en bra dag på jobb!! Det tar nog några dagar till innan jag är helt inne i det, men det går på rätt håll iallafall!!! :) 
Jag fick ju fint besök på jobb idag ;) Linda hade vägarna förbi och hälsade på mig!! :) 
 
Det var riktigt..RIKTIGT jobbigt när klockan ringde imorse..snacka om att jag var trött... Alice vaknade inte på sin bästa sida och ALLT var fel för prinsessan...!!! Ikväll blev det sängen tidigt för trollen.. Kl 19.00 började vi förbereda och nu är dom i säng. Jag ska förbereda kläder till imorgon och sen blir det soffläge..;) 
 
Jag och Alice har varit i stallet och tog en tur i regnet!! Mysigt men blött.. ;) 
 
Nu ska vi boka biljetter till båten ;) vi ska ju ut på en liten tripp!!
 
Idag kom förresten mina kläder som jag beställde till helgen... Har inte hämtat dom... Kändes inte jätte aktuellt nu..! Men imorgon får jag hämta dom påväg hem från jobb ( lär ju komma nya tillfällen ganska snart så att jag kan använda klänningen och skorna ) !!!
 
Nu blir det soffa, filt och tv :)
 
Hoppas att du får en mysig kväll!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: