Louicans

Bullabak!!

Kategori: Allmänt

Vilket märkligt väder...!!! Efter det enorma regn oväder vi hade i morse kom solen smygande och det blev riktigt skönt ute!!!
 
Vår kick off blev lyckad!! God lunch och super god fika!! Massa nya människor och en hel del kunskaper rikare när det gäller vår lilla stad ;)
 
Jag hämtade Alice redan vid 14.00 idag och sen hämtade vi vince strax efter!!
 
Sen blev det bullbak.. Kanelbullar och vaniljbullar gräddades samtidigt som Johan lagade god middag till oss :) 
 
Alice är lite små hängig faktiskt... Hoppas att hon inte blir sjuk mitt lilla hjärte gryn!!!
Vi ( jag..) har ätit så mycket bullar nu så att det bokstavligen står mig upp i halsen... Haha..!! 
 
Busarna ska förberedas för sängen strax. Dom är helt slut efter denna intensiva veckan. 
 
Ikväll ska jag till Malin! Ostbricka och tjej mys...UNDERBART!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: