Louicans

Bloggen bråkar...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!!!
 
Vilket underbart väder!! STRÅLANDE sol och blå himmel!!!
 
Bloggen har bråkat lite så jag har inte kunnat skriva.... Men nu ser den ut att funka igen!!!
 
Festen i lördags var bra! Nere i smyge hamn precis in till båtarna var tältet! Dukat med långbord och riktigt bra live musik kunde kvällen inte bli bättre!! Det blev mycket dans och många goa skratt..;)
Att jag skulle vakna dagen efter och må lite sämre var självklart... 
 
Men jag tog mig igenom gårdagen väldigt snyggt ;) trött var jag och skallebank är bara förnamnet.... Det gick nog Litta väl fort med det röda vinet...;)
 
Vi solade och badade hela dagen igår och på eftermiddagen åkte vi till svärmor i Vellinge och åt en god tre rätters!!! Det passade super bra att bli ordentligt uppassad just igår...!!!
 
Alice ville stanna hos farmor så hon är där och myser!!! Känns konstigt att enbart ha prinsen hemma....<3
 
Nu har jag två veckors semester kvar, sen börjar verkligheten igen... Nytt jobb och nya människor... Lite pirr i magen ger det..!!
 
Idag blir det sol och bad! Sommaren är ju verkligen HÄR!!! Bättre sent än aldrig.... ;)
 
Hoppas att du får en riktigt härlig dag fina du!!
 
Jag ska planera lite för vår tripp till high chaparral!! Vince ser så mycket fram emot det!! Vet inte riktigt hur många gånger han varit där.. Men MÅNGA är det!!!
 
Kram till bästa dig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: