Louicans

Arg....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Jag blir så arg på bloggen... Skrev inlägg igår som bara är helt borta.... MÄRKLIGT!!!!
 
Igår tog vi en dag på stan hela dagen!!! Alice och jag gick tillsammans och vince och Johan gick en snabbare runda för sig själv...;) 
Vince fick en ny garderob inför skol starten!!! Jag handlade nya jackor till dom på intersport och nya converse till vince!!
Alice skulle inte ha något... Men hon lyckades ändå komma hem med nya skor, jeans, hatt, kjol och en jacka...:) visst är det kul med shopping!!!! Jag hittade INGET alls till mig själv...:( jag ska locka Tina och Lina med mig in till Malmö en dag i nästa  vecka !!!! Hopoas att lyckan är STÖRRE där!!!
 
Torsdags kvällen spenderade vi i smyge! Vi hade kräftskiva och mumsade i oss massa med kräftor och allt annat gott ;) lina hade gjort massa goda tillbehör och kvällen var lyckad!!! Visst är det underbart gott att pilla bland kräftorna, äta massa gott och bara njuta en helt vanlig torsdag!!!
Barnen busade och hade det kul!! Kvällen avslutades med massa gott snacks och mys i soffan!! Tack fina för en riktigt lyckad kväll!!!
 
Idag har jag städad och fixat lite... Galet varmt ute.... Johan har varit och handlat kvällens middag som ska ätas tillsammans med vännerna på väster!!!! Jag har varit på ting ute och inne och handlat lite nytt... Älskar den butiken.. ( DYR) men underbar!! Jag har lite idéer som jag funderar på när det gäller trädgården... Vi får väl se ;)!!
 
Nu ligger jag i solen en snabbis... Blir inte mycket solande idag inte....:(
 
 jag ska Strax förbereda maten till ikväll!!! 
 
På måndag börjar verkligheten så smått... Vince skola börjar och Johans semester slutar.... Jag har nästa vecka också att vila upp mig på och förbereda den nya starten på det nya jobbet!! Jo.. Jag är lite nervös.... Men det kan ju bara bli bättre!!! 
 
Önskar dig världens bästa fredag!! Njut av dom sista sommardagarna... Snart står hösten REDO!!!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: