Louicans

100% rätt val!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Nu är kag hemma efter min första dag på det nya jobbet!!! :) jag har placerat mig i soffan med min godisskål..;)!! 
 
Jag har haft en super bra dag på jobb : ) Hans har tagit hand om mig på bästa sätt och allt känns super bra!! En del nya ansikten, men dom flesta känner jag sedan tidigare!!! Det är så skönt att jag känner att jag gjort ett rätt val när jag valde att säga upp mig :) 
Det är massa nytt som väntar, även om jag faktiskt jobbat där lite innan... Men det är 12 år sedan och mycket har ju hänt sedan dess.. ;) ser fram emot morgondagen.. Hoppas att allt det som snurrar i huvudet nu har lagt sig till dess.. ;)!!
 
Innan jobbet gick jag en runda på stan!!! Jag fick inhandlat klänningen som jag såg i fredags, en blus och två par skor till vince!! 
 
Imorgon börjar jag tidigt... Tror det är dags att förbereda trollens och mina kläder till morgondagen...!! 
 
Hoppas att din dag har varit bra!! Nu kallar minsann snart min säng... 
 
Natti natti!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: