Louicans

godmorgon vännen!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!!

Hoppas att du hade en riktigt mysig påskafton fina du!

Ibland blir jag sååå otroligt trött på mig sjäv.. Jag var såå glad för min nya iphone igår...SÅKLART... Men givetvis glömde jag den här på jobb... FÖRVIRRAD.. hahaha.. Men nu ligger den fint här på laddning..

Vilken härlig påskafton vi hade igår!! Vi åt så otroligt mycket god mat.. Sillen var riktigt mumsig.. ( Fick lite över så det ska jag minsann äta sen..) Ålen var perfekt, och pappas köttbullar var super goda! För barnen blev det verkligen som julafton.. Dom fick så otroligt mycket fina saker.. Alice fick en ny cykel av farmor. Hon var så stolt över sin röda stora flick cykel!! Vince fick en hel del nya playmobil saker som han älskar.. tack farmor!!
Sen fick dom massa andra fina saker av moster, mormor, lasse och av farbror chumpa, ..:) Tack så jätte mycket för allt fint ni gav till trollen, ni är bäst!! ♥ !! Jag sa till mamma och Denise att dom inte behövde få en massa godis... Dom äter tillräckligt med det ändå.. (Precis som sin mamma..) hahaha!!!
Kvällen blev super mysig. Barnen lekte, och spelade wii med morbror och farbror.. Vince tycker det är så kul när dom stora killarna kommer och leker med honom :)

Tårtan blev minsann riktigt smarrig..;) Jag gjorde en glasstårta av maräng och citron kräm ;) Sen la jag på grädde innan den serverades.. Den satt precis där den skulle.. hihihi!!

Nu är det jobb ett par timmar. Ikväll ska vi till min moster och äta! Det ser vi fram emot ;)!!

Ha en härlig dag vännen, Solen skiner för fulla muggar!















Eftersom mina små gryn inte ville vara vara med på någon bild så har
jag inga bilder på dom från gårdagen... :(



Fina mamma som hatar att vara med på bild... ♥



Bästa pappa ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här: