Louicans

Regning långfredag...!!!

Kategori: Allmänt

Nu slutar jag snart!! Tjohooo!!!

Vi har haft en lugn och mysig dag på jobbet ;)!! Usch, vi såg värsta råttan här utanför precis..När vi parkerade bilen och skulle gå in kom den springandes. Först på ena hållet och sen kom den igen och sprang på andra hållet... Jag kan inte hjälpa det, men jag får verkligen jätte PANIK.. Fyy vad jag skrek.. ÖÖÖÖRRRKKK... Dessa vidriga små saker som springer omkring med sina långa äckliga svansar... Nä, jag förstår inte vad dessa djur överhuvudtaget finns för... SORRY...

Ikväll ska jag förbereda inför morgondagens påskfirande!! Eftersom både jag och Johan jobbat idag, och dagis är stängt så är våra älskade små troll bortlånade..;) Alice är hemma hos farmor och myser och Vince är hemma hos mormor och myser ♥

Johan ringde innan.. Han hade något lurt på gång kändes det som.. hahaha!!!

Hoppas du får en bra långfredag fina du..!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: