Louicans

sen lunch..

Kategori: Allmänt

Hej och hå fina du!!

Jag har lite bekymmer.. Jag hittar absolut INGEN klänning..;) Jag letar efter en  "gammelrosa" klänning som jag tänkte ha på en tillställning i sommar..;)!! Men hur svårt kan det vara liksom...

Flera vänner har nu frågat vad johan önskar sig när han fyller år.. Jag har funderat ut lite.. hahaha!! Det är så härligt att jag funderar ut vad han ska önska sig..;) Men det blir nog bäst så... Jag har liksom mer koll.. hahaha!!

Nu ska jag äta min tonfisksallad som Johan gjorde till mig igår ♥ KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ...♥ Han vet att jag alltid är så hungrig på jobbet så efter middagen igår ( Som han också lagade...) ställde han sig och gjorde tonfisksallad!!

Vi har fått såå mycket godis här på jobb.. Ett bamse stort påskägg..Det är verkligen tur att jag bantar..;) hihihi!

Kram till fina dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: