Louicans

Tyst i huset...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Oj så tyst här blev nu när hela familjen sover förutom jag..!!

Vi har haft en härlig kväll med underbara vänner!! Det har varit full rulle på barnen.. Dom stora killarna har varit ute och cyklat medan små tjejerna har lekt i lekstugan!! Sen har det spelats lite Wii och ätits en hel del..!!!

Idag blev det grillat.. Lite olika kött, pommes , sallad , rostade rotfrukter och olika kalla såser!!! Mmmm!!!

Sen bakade jag kladdkakor som inte blev så kladdiga... Men med massa grädde gick det ner utan några större problem...!!!

Solen har varit framme hela dagen, men jag tycker ändå att det varit lite kyligt..

Nu har jag förberett allt till morgondagen.. Kläderna ligger framme så dom är bara att hoppa i.. Jackor och skor är också framme ;)
( allt för att underlätta ) !!

Jag ligger här i soffan och är sådär lagom trött...
Jag tror att jag slocknar fortare än vad jag anar.. Haha!!

Imorgon är det jobb HELA dagen..

Sov gott fina du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: