Louicans

Torsdags häng..!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Igår var jag LEDIG!! Vi gick upp i precis lagom tid och åt frukost!! Mamma kom för att hämta oss vid halv tio, vi skulle ju till vellingeblomman!!
Vi mötte upp Denise och Hollie.. MOSTERS LILLA PRINSESSA ♥ När vi gick där och tittade på allt påsk fint så kom Chumpa Och Wiktor glidande..!!! Barnen blev såklart jätte glada, speciellt Vince..!
Vi satte oss ute i solen och fikade på en salig blandning av pannbiffs smörgåsar, kladdkaka, dammsugare, vanlij hjärtan, kokos bullar och laxsmörgåsar...HAHAHA!!!

Vince och Alice ville åka med chumpa och wiktor hem... JAVISST..!! Mina två troll i hans BMW... Men dom lovade at köra ordentligt... Jag och mamma körde två minuter efter dom, men ändå var dom framme lååångt innan oss.. ;)

Sedan åkte vi till stallet.. Jag lockade med mig killarna och tryckte in min "lilla" rumpa i baksätet mellan barnens bilstolar!! ( Tack gode gud för VOLVO... BMW är ju inte hälften så rymliga.. hahahah!!! ) Jag tror att dom uppskattade stalldoften lite iallafal.. Åtminstone satte den spår i bilen.. hahaha!!

Sedan blev det glass i Gislöv innan svarta faran tog oss hem igen :)

På kvällen var vi bortbjudna till finaste vännerna på väster!!!

GUUUUD så underbart god middag dom gjort. Daniel hade gjort både... EGEN.. potatisgratäng och rotfruktsgratäng..!! Det var grillat kött, korvar, majskolvar olika såser och en riktigt smarrig sallad.. Ja, jag åt hur mycket som helst! Vi drack gott vin och njöt av sällskapet!
Sedan var det efterätt.. Jag förstår inte det, men oavsett hur mätt jag än är så får det ALLTID plats med efterätt..:)

Barnen lekte och kvällen rusade iväg jätte fort..! Vi smaskade på gott godis och tittade lite på B.B!! Eftersom både jag och Johan skulle jobba idag kunde vi inte stanna allt för länge.. SYND var ju det..!!

Trollen somnade fort i bilen hem!! Sedan tog det minsann inte många minuter från att även mina ögon slocknade..!!

Eftersom jag inte fick tagit några bilder igår bjuder jag på dessa härliga semester bilder från TURKIET!!!!...







Kommentarer


Kommentera inlägget här: