Louicans

Tacomys med vänner!!

Kategori: Allmänt

Godkväll vacker!!

Nu närmar sig denna helgen sitt slut... Usch så fort helgerna går, jag skulle behöva en ledig dag till..!!!

Mina nya stolar blev super fina ;) nu har vi svarta stolar i köket istället för dom vita... Hoppas att jag inte saknar mina vita stolar allt för mycket nu bara...

Ikväll fick vi besök av våra smyge vänner ;)!! Vi har ätit taco.. Mmmm så gott det var. Jag gjorde tre olika såser till och stekte lite bacon för att piffa till det .. Bordet var uppdukat från den ena kortsidan till den andra med massa goda tillbehör!!! :)
Sen blev det lite soffhäng med glass och godis !!
Tack fina vänner för ert trevliga sällskap <3

Nu tittar jag på b.b och är precis lagom mätt!!! Hoppas att Joe åker ut ikväll..

Imorgon är det jobb igen.. Usch jag blir trött bara jag tänker på det...!!

Sov gott min fina vän!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: