Louicans

Spelkväll!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Vilken grå tråkig dag det är idag.. Vi har bara tagit det lugnt idag och testat alla vince nya saker som han fick igår..!!

Gårdagen var super!

Vince var så glad när han kom hem från dagis!! Han berättade stolt om skolan och vilka han träffat!! Vince ser så mycket fram emot att börja på den stora skolan!!

Vi hade en super mysig kalas kväll här hemma!! Jag lagade en riktigt smarrig middag.. Kycklingfilé med en god sås av rosepeppar, grädde, vitlök och massa annat gott.. Till det blev det pressad potatis, sallad och vitlöksbröd.. Mmmm!!!
Eftersom inte prinsen ville ha tårta så bakade vi massa med små goda cupcakes istället,)!! ( bilder kommer sen..)
Sen blev det godis och lite annat gott!!!

Vince fick sååå mycket fina presenter igår!! Han fick massa roligheter till hans Wii som vi spelat här ikväll.. Vi har åkt skatebord, kört mario kart och spelat med hans nya skylanders!! farbror Chumpa har varit här och spelat och busat med trollen.. LYCKA!!

Vi har utmanat varandra i couronnspelet också.. Jag är verkligen riktigt kass på det.. Haha!!
Sen har vince tagit lite rundor med sin nya sparkcykel!!!

Alice har nästan varit helt feberfri idag!!! SKÖNT för prinsessan <3

Jag har varit en runda på jobb och överlämnat en present till en av våra kolleger som fyller 60!!!

Nu ikväll ska jag hem till min kusin.. Jag ska klippa till luggen lite och mysa tänkte jag..;)!!!

Imorgon kallar Ullared!!! HÄRLIGT!!!

Nu får jag hjälpa Chumpa som BOKSTAVLIGEN har två vilddjur över sig..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: