Louicans

Söndrig data...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Usch så arg jag var imorse när jag öppnade min bästa vän datorn.. Den har gått i SÖNDER.... Visserligen har den varit kass länge nu.. Undra varför.. ( Har "råkat" tappa den i golvet...) Men bildskärmen har iallafall fungerat super. Men nu är allt helt vitt... Hoppas att den lyckats läka på egen hand tills jag kommer hem från jobbet.. :)

Imorgon är jag LEDIG!! Jag tänkte ta med mig mamma och trollen till vellingeblomman!! Sen måste jag planera allt inför påsken.. Jag jobbar verkligen heeela påsken, men har ändå bjudit hem på lite god påskmiddag och mys! Svärmor gör sill, hon är minsann proffs på det där med sill.. hahaha! Vi kommer att ha så mycket god mat, jag ska göra en god påsktårta  och sedan blir det massa gott efter det.. MUMS!! Älskar verkligen alla högtider då släkt och vänner samlas!!

Ikväll kommer Ekan och Lina hem till oss för lite kvälls mys! Undra vad vi ska äta för gott då..;) HAHAHA.. Det är minsann det enda jag tänker på.. Mat och allt annat som man kan stoppa in i foderluckan ;)!!

Igår beställde jag dom där fina byxorna som jag hittade i stan men som inte fanns i min storlek!! Visserligen skulle dom komma in i butiken igen, men jag tänkte att det var lika bra att jag beställde hem dom!!



Visst är det en snygg färg nu till våren!!!!

Nä, nu får jag jobba lite ;) Har en hel del som ska hinnas med idag!!

Ha en bra dag vännen!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: