Louicans

söndagen är här!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaste!

Inatt har jag inte sovit många timmar... Vince har haft mycket besvär med sin astma och så har han hostat HELA natten.. Sist jag tittade på klockan var den 04.35, och kort efter det somnade jag..!

Men nu är jag på jobb pigg som en lärka... ( Önsketänkande...) !!

Vilket tråkigt väder det är idag.. Det gör ju inte en piggare precis när regnet faller ner och allt är så grått och trist.

Jag ska leta vidare efter den perfetka klänningen ;)!! Jag har ju hittat en som jag gillar, och det lutar åt att den snart är påväg hem till mig ;)!! Karen Millen har så otroligt fina klänningar så det är inte det lättaste att välja vilken jag vill ha ;)
Vet du någon annan fin klänning eller designer så hojta gärna till :)

Ikväll är vi bortbjudna på söndagsmiddag till Smyge :) Det ska verkligen bli mumsigt..!! Hoppas att Vince mår lite bättre och att hans nya medicin hjälper honom ♥

Hoppas att du får en härlig söndag trots det trista regnet..!!

Jag bjuder på två bilder här ifrån jobb ;)!!





Kommentarer

  • Cessan säger:

    <3 Bröllopsklänning!? Är det ni som ska gifta er!? <3

    Vera Wang :)

    Kramar <3

    2012-04-22 | 17:56:00

Kommentera inlägget här: