Louicans

soliga söndag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Solen skiner och söndagsmorgonen är kommen!

Gårdagen var väldigt lyckad :) Först åt vi en god frukost med allt tillbehör man kan tänka sig ;)!! Bordet var fullt med gott pålägg och underbart goda nybakade bullar!! Jag tycker det är så mysigt att få frukost gäster! När frukosten landat i magen blev det såklart en hel del bus och lek...♥ Jag och Denise åkte med mina små troll till simskolan medans Johan och Markus tvättade bilar och förberedde för gästhuset ommålning!

Senare under eftermiddagen lämnade jag barnen hos farfar och Anna!! Vince gick här och väntade hela dagen för att åka till farfar;)!

Jag och johan åkte bort på middag hos Bella o Philip:) Min kusin Pierre var där redan och maten stod och puttrade i ugnen;) Dom hade lagat en SUPER god rätt med kyckling och mango chutney, jordnötter grädde... och lite till.. Kommer inte riktigt ihåg allt inehåll. Men det var jätte jätte gott! Jag håller ju igen liiite när jag känner för det.. hahaha! Men dom kilon jag lyckats tappa gick jag nog upp i går.. hahaha!!! :) Sedan blev det efterrätt.. äpple parfait med en krämig god sås till.. Den slank minsann ner och satte sig precis där den skulle..;)
Efter ett tag kom trollen tillbaka från kalaset!! Dom hade haft det jätte kul med farfar och var i absolut bästa form när dom anlände till oss! ( Nästan i lika bra form som killarna som bestämde sig för att gå ut...)

Jag och Bella mös med godis, chips och gladiatorerna. Vi hade en lugn kväll medans grabbarna mös på något helt annat... hahaha! Vince hade dansuppvisning, han är riktigt grym min lilla dansdocka;)!!

Klockan gick fort och blev alldeles för mycket, jag och trollen åkte hem och lämnade kvar Johan med dom andra två.. Dom gick ner till stan och fortsatte kvällen.. ( Ett tag iallafal.. ;)!!!

Nu sitter jag och mina busar här i soffan och myser medans pappa ligger där uppe i sängen och mår som han förtjänar...:) Hoppas att Philip kommer upp till sin match idag.. Han var ju i seger form igår!!!

Vi ska snart äta frukost och bege oss till stallet!! I kväll ska vi hem till våra vänner Andy och Ellan och äta middag!! Det var ett tag sedan vi sågs och jag ser såååå mycket fram emot att äntligen få ses..!!!:)

Hoppas att er söndag blir riktigt härlig!

Kram till dig ♥



Alice på simskolan ♥



Mosters lilla loppa!!



När man är stor tjej får man läppglans, nagellack och uppsatt hår..







Fina älskade Alice





Sötis!



Min stora kille♥



KÄRLEK!!!



Färdiga att gå!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: