Louicans

Slut för idag..!!

Kategori: Allmänt

Nu slutar minsann jag för idag.. SKÖNT!!! Jag känner mig inte rikitgt i form... Jag har lite ont i min ena tand också... Jag har aldrig haft hål eller några problem med mina tänder, men nu har jag lite ont faktiskt.. Hoppas att det rättar till sig så att jag slipper besöka tandläkaren.. FYYY...!!!!

Jag var nere en snabbis på stan på lunchen.. Hittade ett par super fina byxor, men dom var slut i min storlek. Lyckligtvis skulle dom komma in igen!!

Jag har hunnit med lite planer för vad som komma skall.. Kan inte säga för mycket här.. hahaha!! Men jag har hunnit fixa en del ;)...

Pratade precis med Johan. Han höll på att laga middag. Jag är verkligen vrååål hungrig!!! Ibland är det skönt att vara den som kommer hem sist för då är alltid maten lagad ;) !!


Nu ska jag gå och flexa ut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: