Louicans

sill sugen....

Kategori: Allmänt

Såja, då var denna påskhelgens arbete snart avklarat!!

Solen skiner fortfarande, men jag tyckte det var lite kallt ute... Men jag är ju en riktig "kylling"..!!

Undra om trollen ätit sig illamående på deras påsk godis idag ;) Jag är mest sugen på ägg och sill.. hahaha!
Jag hinner bara hem om en snabbis för att byta om och fräscha till mig lite innan middagen hos moster!!

Ikväll är det B.B!! Jag är så trött på Marcell och hans fjöntiga lilla snäcka han har därinne.. Hoppas verkligen att någon av dom två får lämna huset ikväll.. Marcell har sjunkit väldigt lågt i mina ögon så jag hoppas nästan på att det är han som måste lämna...

Fy bubblan vad jag är hungrig.. Jag ser fram emot att sätta mig ner till ett dukat bord;)!!

Karm till dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: