Louicans

Njuter i solen!

Kategori: Allmänt

Hej svej fina du!!

Jodå, det blev till att vara hemma med trollen idag!! Alice hade feber imorse men efter Alvedon och glass är den nästan helt nere nu..
Vince astma är lite bättre vilket är jätte skönt för honom! Han ser ju så mycket fram emot skolbesöket imorgon!!

Jag sitter här och njuter i solen.. Måste ju bättra på brännan;)!!
Jag har en perfekt liten hörna där det är vindstilla, så här blir det riktigt varmt!!!

Ikväll ska jag inom jobb.. Har ett ärende som måste fixas..;)!
Sen blir det en snabb runda på stan för att köpa dom sista sakerna till prinsen!!!

På fredag ska jag ju till Ullared..!! Igår gick jag igenom grynens garderober.. Gissa vad.. Där fanns massa med sommarkläder som passar dom denna sommaren också.. En del var ju inte ens använt..!!
Men det går ju alltid att förnya lite till..,)!!!

Nu ska jag laga något gott till mina sjuklingar..!!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: