Louicans

Mys fredag!

Kategori: Allmänt

Oooo så mysig fredag vi haft!!

Vi gick upp vid 9 och gjorde frukost. Sen städade jag huset och plockade undan lite här och var..

Min fina vän Maria och hennes lilla docka kom och åt lunch hos oss idag <3 Jag gjorde en god tonfisksallad och bakade " nyttiga" bullar till oss :) lillsnäckan är bara så underbart söt, ibland blir man sugen på en liten plutt till..;)
Tiden går så otroligt fort när man har trevligt som ni vet.. När Maria och lillan åkte hem så åkte jag och trollen till stallet!!

Väl hemma så skulle det göras en god fredagsmiddag!! Ikväll blev det ryggbiff, idahopotatis, sallad och olika såser..mums...!!
Köttet blev så perfekt rött och smakade utsökt ;)!!
Till efterrätt gjorde jag en chokladpudding med daim i.. Ljuvligt gott med grädde på toppen..;)

Nu sover trollen och vi har bäddat ner oss i soffan framför tv:n!!

Jag är minsann lite småtrött... Undra om jag ens orkar vara vaken och se B.B..!!

Hoppas att du får en härlig helg vännen!!

Kram till dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: